Meni Zapri

Pogoji poslovanja

Za vas smo na voljo;

•  info@heatandcool.si

•  041 397 634

Nudimo proizvode ki potrebujejo montažo, zato je potrebno pripraviti izračun, ki zajema popis materiala in ceno montaže.

Naročila

Podjetje Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., se zavzema za kakovostne rešitve in želi strankam predati primerne rešitve za zasebne in poslovne prostore. Pred naročilom materiala je potrebno preveriti stroške montaže. Stranka plača po predračunu ali po izvedeni storitvi po računu.

Izdaja računa

Podjetje Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., mora kupcu izdati račun skupaj s specifikacijo artikla od distributerja. Le-to stori po izvedeni montaži in si pridružuje pravico do spremembe zneska, v kolikor za montažo potrebuje še druga sredstva (prevoz, dvigalo, dodatni deli, dodatna dela…). Stranko o tem obvesti ob pričetku del.

Dostava

Stranka je dolžna ob naročilu navesti naslov montaže. Dostavo opravi podjetje Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., skupaj z montažo.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Spletno mesto podjetja Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Ob nakupu v spletni trgovini podjetja Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., obiskovalec odda osebne podatke, na podlagi česar se lahko opravi nakup. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene so v EUR in vsebujejo predpisani 22 % DDV.

Na spletnem mestu se bomo trudili ažurirati cene, v kolikor se le-te spremenijo pri proizvajalcu in skušali čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov in dobavni rok lahko spreminjajo, tako da obstaja možnost, da na spletnem mestu ne utegnemo pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali se dogovorimo kako drugače (zamenjava blaga, …).

Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Tehnične lastnosti izdelkov so povzete po podatkih, ki jih je ponudnik pridobil s strani proizvajalca, zato za pravilnost teh podatkov na spletnem mestu ne odgovarjamo!

Naročanje

Naročanje poteka prek Interneta 24 ur na dan. Dostava in izvedba se izvedeta v delovnih dneh. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.

1. Naročilo v obdelavi Po oddaji naročila kupec prejme elektronsko pošto, da je naročilo v sprejeto, nato podjetje Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., pripravi izračun, glede na posebnosti pri naročilu, na željo stranke ali izvajalca, se stranki dogovorita ogled in se na podlagi tega pripravi predračun.

2. Vsi nadaljnji koraki sledijo v skladu s komunikacijo s stranko:

– Po prejemu plačila se stranki dogovorita za datum izvedbe, ki je seveda odvisen od razpoložljivih terminov podjetja Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., in razpoložljivosti naprav pri distributerjih. 

– Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., ne odgovarja za zalogo izdelkov.

Pravica do odstopa od nakupa

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku na: info@heatandcool.si. V kolikor je kupec oddal naročilo, a nakupa ne bo izvedel, je pomembno, da nas o tem obvesti v roku oz. pred montažo, v kolikor je montaža pred 14 dnevi. V kolikor se stranka odloči preklicati naročilo na samem terminu, se stranki zaračunajo stroški, ki so pri tem nastali.

Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

Pridružujemo si pravico do odstopa od naročila ob primeru tehničnih težav, vdorov ali zlonamernih dejanj, ki lahko privedejo spletno trgovino do nepravilnega delovanja ali prikazovanja napačnih informacij, cen ali pogojev.

Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.

Načini plačila

V spletni trgovi sprejemamo naslednja plačilna sredstva:

– Plačilo izvedenega naročila po UPN obrazcu in

– Plačilo po predračunu.

Navedene cene v spletni trgovini veljajo ob nakazilu preko banke.

Varovanje podatkov

Lastnik spletnega mesta Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter pošiljanje reklamnega gradiva. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni v namen nemotenega poteka naročil in v namene, ki so zapisani v Politiki zasebnosti in ne bodo predani tretji osebi.

V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Avtorske pravice

Spletno mesto heatandcool.si je v lasti podjetja Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Spletno mesto heatandcool.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Podjetje Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., si pridružuje pravico, da mnenja oddana na heatandcool.si objavo pregleda in zavrne tista sporočila, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Spletno mesto heatandcool.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@heatancool.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje Ogrevanje in hlajenje, d.o.o.,, si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Zasebnost

V podjetju Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., spoštujemo in cenimo Vašo zasebnost in osebne podatke, ki nam jih zaupate. V spletni trgovini boste oddali svoje podatke pri čemer bomo vaše podatke uporabili za izvedbo nakupa in montaže (podatki, ki jih bomo potrebovali za izvedbo predračuna, izmere, pošiljanje predračuna, dogovor za ogled na lokaciji za montažo, druga komunikacija povezana z dostavo…). Pri nakupu oz. oddaji povpraševanja se stranka strinja, da kontaktne podatke pošljemo distributerju naprave z namenom, da lahko distributer po potrebi pripravi izračun, svetovanje in tako stranki zagotovimo optimalno napravo glede na zahteve in specifikacije prostora. Osebne podatke, ki jih pridobimo z nudenjem naših storitev, hranimo in obdelujemo v skladu z veljavno evropsko in slovensko zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov GDPR). Več o varovanju vaše zasebnosti si lahko preberete v Varstvu zasebnosti.

Komunikacija

Podjetje Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., bodo označena kot oglasna sporočila:, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Dobavni roki in zaloga artiklov

Navedeni dobavni roki(zaloga), se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev. Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru, nespoštovanja s strani dobavitelja oziroma ,da dobavitelj izdelka nima na zalogi.

Omejitev odgovornosti

Podjetje Ogrevanje in hlajenje, d.o.o., ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter e-team v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.